Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Reset
Reset

Rozkład dnia

Rozkład dnia

 

Ramowy rozkład dnia

Punktu Przedszkolnego „Chatka Puchatka”

 

Ramowy plan dnia w grupie I – 3,4-latki

Czas realizacji podstawy programowej to 5 godzin z codziennego pobytu dziecka w przedszkolu od godziny 8.00 - 13.00

 

6.30-8.00

Schodzenie się dzieci do przedszkola.

Indywidualne rozmowy z dziećmi i z rodzicami. Zabawy służące realizacji pomysłów i zainteresowań dzieci. Gry i zabawy stolikowe, dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne.

8.00-8.30

Zabawy wg zainteresowań dzieci.

Praca indywidualna z dziećmi mającymi trudności oraz z dziećmi zdolnymi.

Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe. Prace porządkowe w sali. Zabiegi higieniczno-samoobsługowe związane z przygotowaniem do śniadania.

8.30-9.00

Przygotowanie do śniadania.

Śniadanie – doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków, kulturalnego zachowania przy stole.

9.30 – 11.30

Zajęcia edukacyjne w sali i na powietrzu kierowane i niekierowane prowadzone wg planów miesięcznych oraz wybranego programu nauczania.

Zabawy dowolne w sali przy niewielkim udziale nauczyciela.

Zabawy i zajęcia ruchowe, rytmika, zabawy z jęz. obcym nowożytnym przygotowujące dzieci do posługiwania się tym językiem.

Spacery, zabawy na świeżym powietrzu, zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze.

Zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu.

11.30-12.00

Utrwalanie nawyku prawidłowego korzystania z urządzeń sanitarnych, kształtowanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych Przygotowanie do obiadu. samodzielne spożywanie posiłku.

12.00-13.30

Leżakowanie, odpoczynek przy muzyce i bajkach relaksacyjnych, praca korekcyjno-kompensacyjna i indywidualna, prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym.

13.30-14.00

Czynności samoobsługowe, przygotowanie do posiłku. Obiad – zupa.

14.00.14.30

Zabawy i gry dydaktyczne, ruchowo – taneczne, ćwiczenia słownikowe, słuchanie bajek. Łączenie grup I, II, III.

14.30-16.00

Zabawy zorganizowane lub dowolne z inicjatywy dzieci, ćwiczenia indywidualne dostosowane do możliwości dzieci, zabawy i gry edukacyjne i planszowe przy stolikach z małym zespołem, czytanie fragmentów książek, układanie puzzli, ćwiczenia grafomotoryczne, prace porządkowe w sali i w półkach indywidualnych. Rozchodzenie się dzieci. Kontakty i rozmowy indywidualne z rodzicami.

* Poszczególne godziny ramowego rozkładu dnia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb i sytuacji.

 

 

 

RAMOWY ROZKŁAD DNIA w grupie ll

8:00 – 13:00 – realizacja podstawy programowej

 

Czas

Wykonywane czynności

7.30 – 8.00

Schodzenie się dzieci, zabawy według indywidualnych zainteresowań, praca wyrównawcza – indywidualna
i w małych zespołach.

8.00 – 8.30

Ćwiczenia poranne.

8.30 – 9.00

Posiłek – I śniadanie.

9.00 – 10.00

Zajęcia dydaktyczne zorganizowane z całą grupą w formie bloków tematycznych, uwzględniające zajęcia rozwijające mowę i myślenie, zajęcia plastyczne, muzyczne
i gimnastyczne.

10.00 – 10.30

Czynności higieniczne i porządkowe. Posiłek – II śniadanie.

10.30 – 11.30

Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery lub zabawy według zainteresowań dzieci w sali przedszkolnej.

11.30 – 12.00

Posiłek – II danie obiadowe.

12.00 – 13.00

Odpoczynek – zajęcia relaksacyjne, słuchanie bajek, muzykoterapia.

13.00 – 13.30

Zabawy konstrykcyjne, gry planszowe, zajęcia wyrównawcze.

13.30 – 14.00

Czynności higieniczno – porządkowe. Posiłek obiadowy – zupa.

* Poszczególne godziny ramowego rozkładu dnia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb i sytuacji.

 

 

Ramowy plan dnia w grupie III – 5,6-latki

Czas realizacji podstawy programowej w przedszkolu od godziny 8.00 - 13.00

 

8.00 – 8.30

Przygotowanie do śniadania.

Śniadanie – doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków, kulturalnego zachowania przy stole.

8.30 – 10.00

Zajęcia edukacyjne w sali kierowane i niekierowane prowadzone wg planów miesięcznych oraz wybranego programu nauczania.

Zabawy dowolne w sali przy niewielkim udziale nauczyciela.

Zabawy i zajęcia ruchowe, rytmika, zabawy z jęz. obcym nowożytnym przygotowujące dzieci do posługiwania się tym językiem.

10.00– 11.30

Czynności higieniczne – II śniadanie.

Spacery, zabawy na świeżym powietrzu, zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze.

Zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu.

11.30-12.00

 

Utrwalanie nawyku prawidłowego korzystania z urządzeń sanitarnych, kształtowanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych Przygotowanie do obiadu. samodzielne spożywanie posiłku.

12.00– 12.30

Relaks poobiedni przy muzyce, bajkach relaksacyjnych.

12.30– 13.30

Zabawy konstrukcyjne, gry planszowe, zajęcia wyrównawcze. Przygotowanie do drugiego posiłku.

* Poszczególne godziny ramowego rozkładu dnia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb i sytuacji.

 

 

Data dodania: 2022-07-07 22:06:29
Data edycji: 2022-07-28 06:18:51
Ilość wyświetleń: 635
Bądź z nami
Aktualności i informacje