Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Resetowanie ustawień
Reset

Rozkład dnia

Rozkład dnia

RAMOWY ROZKŁAD DNIA

Ramowy rozkład dnia dla 3 - 4 latków – grupa I - „Jeżyki”

 

6.00-8.00

Schodzenie się dzieci. Zabawy indywidualne w wybranych kącikach tematycznych. Rozmowy indywidualne z dziećmi. Zabawy konstrukcyjne.

 

8.00-8.30

Ćwiczenia poranne. Zabawy muzyczne integrujące grupę.

 

8.30-9.00

Czynności higieniczno- porządkowe. Śniadanie- zwrócenie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku.

 

9.00- 9.30

Zajęcia dydaktyczne z całą grupą dostosowane do możliwości dzieci – realizacja podstawy programowej oraz przyjętego programu  wychowania przedszkolnego.

 

9.30-10.20

Swobodne zabawy dzieci w kącikach zainteresowań.

 

10.20-10.30

Czynności higieniczno-porządkowe. II śniadanie.

 

10.30-11.30

Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze lub zabawy muzyczno – ruchowe w sali, wykonywanie prac plastycznych.

 

11.30-12.00

Czynności porządkowo – higieniczne. Obiad- II danie ( + zupa dla dzieci, które wychodzą o godz 13.00)

 

12.00-12.45

Zabawy relaksacyjne, czytanie bajek, wierszy, opowiadań. Budzenie zainteresowań czytelniczych u dzieci. Ćwiczenia słownikowe, ćwiczenia graficzne, zabawy tematyczne.

 

12.45-14.30

Czynności higieniczne i smoobsługowe.

Leżakowanie – muzykoterapia, bajkoterapia.

 

14.30-14.45

Czynności porządkowo-higieniczne. Zupa.

 

14.45-16.30

Zabawy integrujące i zabawy ruchowe ze śpiewem, zabawy stolikowe.

Zabawy dowolne w kącikach tematycznych. Prace porządkowe. Rozchodzenie się dzieci.

 

 

Ramowy rozkład dnia dla 4 - 5 latków – grupa II- „Liski”

7.30-8.00

Indywidualne bądź grupowe działania edukacyjne wspierające i korygujące rozwój dziecka, dowolne zabawy dla pozostałych dzieci, przygotowanie materiałów do pracy.

 

8.00-8.30

Ćwiczenia poranne, zabawy muzyczne integrujące grupę.

 

8.30-9.00

Czynności higieniczno- porządkowe. Śniadanie- zwrócenie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku.

 

9.00-10.00

Realizacja zadań edukacyjnych z całą grupą w oparciu o podstawę programową oraz realizowany program wychowania przedszkolnego. Zajęcia dydaktyczne.

 

10.00- 10.30

Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci.

 

10.30-10.45

Czynności higieniczno- porządkowe. Drugie śniadanie.

 

10.45-11.30

Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze. Zabawy muzyczno – ruchowe w sali, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek. Słuchanie opowiadań.

 

11.30-12.00

Czynności higieniczno- porządkowe. Obiad- II danie ( + zupa dla dzieci, które wychodzą o godzinie 13.00).

 

12.00-12.30

Zabawy utrwalające wiedzę z zajęć. Gry i zabawy dydaktyczne stymulujące rozwój dziecka. Ćwiczenia ogólnorozwojowe  rozwijające percepcję wzrokową, słuchową i  grafomotorykę, bajkoterapia.

 

12.30-13.00

Swobodne zabawy dzieci w kącikach zainteresowań. Przygotowanie do odpoczynku dzieci 4-letnie.

 

13.00-14.30

Gry i zabawy stolikowe. Praca o charakterze wyrównawczo- stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym. Zabawy ruchowe.

 

 

Ramowy rozkład dnia dla 5 - 6 - latków grupa III „Sówki”

 

8.30-9.00  

Czynności higieniczno-porządkowe. Śniadanie-zwrócenie uwagi na kulturalne spożywanie posiłków

 

9.00-10.00  

Realizacja zadań edukacyjnych z całą grupą w oparciu o podstawę programową oraz realizowany program wychowania przedszkolnego: zajęcia dydaktyczne, programowe, prowadzone przez nauczyciela wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej, ruchowej.

 

10.00-10.30  

Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci

 

10.30-10.45  

Czynności higieniczno-porządkowe. Drugie śniadanie.

 

10.45-11.30  

Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze lub zabawy muzyczno-ruchowe  w sali.

 

11.30-12.00  

Czynności higieniczno-porządkowe. Obiad II danie(+zupa dla dzieci, które wychodzą o godz.13.00)

 

12.00-12.30  

Zabawy utrwalające wiedzę z zajęć. Gry i zabawy dydaktyczne stymulujące rozwój dziecka. Ćwiczenia ogólnorozwojowe rozwijające percepcję wzrokową, słuchową i grafomotorykę.

 

12.30-13.00  

Swobodne zabawy dzieci w kącikach zainteresowań.

 

W wyjątkowych sytuacjach zajęcia mogą być modyfikowane lub łączone w zależności od potrzeb.

 

Data dodania: 2022-07-28 05:47:07
Data edycji: 2024-11-07 14:31:53
Ilość wyświetleń: 686
Bądź z nami
Aktualności i informacje