Rozkład dnia - Stowarzyszenie Rozwoju Oświaty Gminy Boguchwała

Czcionka:

A+A-

Kontrast:

Rozkład dnia

Rozkład dnia

Ramowy rozkład dnia

Punktu Przedszkolnego „Smerfolandia”

 

6.00-7.30

Schodzenie siÄ™ dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne sÅ‚użące realizacji pomysÅ‚ów dzieci, zabawy w kÄ…cikach, gry stolikowe, indywidualne wedÅ‚ug potrzeb i zainteresowaÅ„ dzieci. ZajÄ™cia wspomagajÄ…ce prowadzone przez nauczyciela. Przygotowanie pomocy do zajęć i zabaw wspólnie z dziećmi.

7.30-8.00 (gr.II i III)

7.30-8.30 (gr.I)

Zabawy integrujÄ…ce grupÄ™, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia ogólnorozwojowe, ćwiczenia poranne.

8.00-8.30 (gr. II i III)

 

8.30-9.00 (gr. I)

CzynnoÅ›ci porzÄ…dkowe w sali, doskonalenie czynnoÅ›ci samoobsÅ‚ugowych – przygotowanie do Å›niadania. 

Åšniadanie.

8.30-9.30-

 (gr. II i III)

9.00-9.30

(gr.I)

Realizacja zadaÅ„ edukacyjnych z całą grupÄ… w oparciu o podstawÄ™ programowÄ… oraz realizowany program wychowania przedszkolnego: zajÄ™cia dydaktyczne, programowe prowadzone przez nauczyciela wyzwalajÄ…ce aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej, muzycznej, ruchowej.

9.30-10.30

Zabawy swobodne dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela.

10.30-10.50

Czynności higieniczno -porządkowe. II śniadanie

10.50-12.30

Spacery, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne na Å›wieżym powietrzu. W razie niekorzystnej pogody gry i zabawy swobodne lub zorganizowane w sali, zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek. SÅ‚uchanie opowiadaÅ„ na podstawie literatury dzieciÄ™cej (ewentualnie czytanie fragmentów książek). ZajÄ™cia dodatkowe wedÅ‚ug grafików poszczególnych grup.

 

12.30-13.00

 

Obiad : II danie (II danie + zupa dla dzieci na 5 godzin).

13.00-14.15 (3-4latki)

 

 

13.00-13.15 (5-6latki)

Czynności higieniczne po obiedzie. Przygotowanie do odpoczynku.

Odpoczynek po obiedzie, słuchanie muzyki relaksacyjnej, słuchanie bajek muzycznych i literatury dziecięcej.

 

Relaksacja: słuchanie muzyki relaksacyjnej i bajek muzycznych oraz czytanych przez nauczyciela.

13.15-14.15 (5-6latki)

Zabawy i ćwiczenia utrwalajÄ…ce  zdobyte wiadomoÅ›ci. Zabawy konstrukcyjne oraz rozwijajÄ…ce koordynacjÄ™ wzrokowo – ruchowÄ… i sprawność manualnÄ…, gry i zabawy dowolne lub zorganizowane w ogrodzie przedszkolnym lub sali, indywidualna praca o charakterze wyrównawczo-stymulujÄ…cym oraz z dzieckiem zdolnym. Ćwiczenia grafomotoryczne, logopedyczne.

14.15-14.30

CzynnoÅ›ci samoobsÅ‚ugowe – ubieranie siÄ™ po odpoczynku (gr. I) i czynnoÅ›ci porzÄ…dkowe w sali (gr. II i III). Przygotowanie do obiadu.

14.30-15.00

Obiad: zupa

15.00-15.45

ZajÄ™cia popoÅ‚udniowe: taneczno-umuzykalniajÄ…ce, plastyczno-techniczne, konstrukcyjne, gimnastyczne oraz  eksperymenty i doÅ›wiadczenia dla dzieci.

15.45-16.30

Gry dydaktyczne, zabawy ruchowe w sali lub na Å›wieżym powietrzu. Zabawy dowolne wedÅ‚ug zainteresowaÅ„,tematyczne, zajÄ™cia wyrównawcze, praca indywidualna z dziećmi. Kontakty indywidualne z rodzicami. Prace porzÄ…dkowe; rozchodzenie siÄ™ dzieci do domu.

Informujemy, iż nie zawsze możliwe jest dokładne trzymanie się ramowego rozkładu dnia. W wyjątkowych sytuacjach zajęcia mogą być modyfikowane lub łączone w zależności od potrzeb.

 

Kierownik Punktu, Wychowawcy grup

 

Data dodania: 2022-07-28 06:29:39
Data edycji: 2022-09-12 23:44:46
Ilość wyświetleń: 181
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej