36-040 Boguchwała
Mikołaja Reja 1
Ramowy rozkład dnia
6.30 - 8.00 |
Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, zabawy w kącikach tematycznych, gry stolikowe, indywidualne według potrzeb i zainteresowań dzieci. Zajęcia wspomagające prowadzone przez nauczyciela. Przygotowanie pomocy do zajęć i zabaw wspólnie z dziećmi. |
8.00 - 8.30 |
Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia ogólnorozwojowe, ćwiczenia poranne. |
8.30 - 9.00 |
Czynności porządkowe w sali, doskonalenie czynności samoobsługowych w łazience - przygotowanie do śniadania. Śniadanie. |
9.00 - 9.30 3 latki
9.00 - 10.00 4-5, 6 latki
|
Realizacja zadań edukacyjnych z całą grupą w oparciu o podstawę programową oraz realizowany program wychowania przedszkolnego: zajęcia dydaktyczne, programowe prowadzone przez nauczyciela wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej, muzycznej, ruchowej. Zajęcia z języka angielskiego, zajęcia rytmiczno-muzyczne. |
9.30 - 10.00 3 latki |
Zabawy swobodne dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. |
10.00 - 10.15
|
Czynności higieniczno-porządkowe II śniadanie. |
10.15 - 11.00 |
Spacery, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne na świeżym powietrzu. W razie niekorzystnej pogody gry i zabawy swobodne lub zorganizowane w sali, zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek. Słuchanie opowiadań na podstawie literatury dziecięcej( ewentualnie czytanie fragmentów książek). Zajęcia dodatkowe według grafików poszczególnych grup. |
11.00 - 11.30 |
Czynności higieniczno-porządkowe. Obiad: II danie (II danie + zupa dla dzieci na 5 godzin). |
11.30 - 13.00 3-4 latki
11.30 - 12.00 5-6 latki
|
Czynności higieniczne po obiedzie. Przygotowanie do odpoczynku. Odpoczynek poobiedni, słuchanie muzyki relaksacyjnej, słuchanie bajek i literatury dziecięcej.
Relaksacja: słuchanie muzyki relaksacyjnej i bajek . |
12.00 - 13.00 |
Zabawy i ćwiczenia utrwalające zdobyte wiadomości. Zabawy konstrukcyjne oraz rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, gry i zabawy dowolne , indywidualna praca o charakterze wyrównawczo- stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym. |
13.00 - 13.30 |
Czynności higieniczno-porządkowe. Obiad: zupa. |
13.30 - 15.30 |
Zajęcia popołudniowe, w formie gier, zabaw ruchowych, ćwiczeń graficznych i plastycznych. |
15.30 - 17.00 |
Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci, gry i zabawy stolikowe , zajęcia wyrównawcze, praca indywidualna z dziećmi. Pobyt na świeżym powietrzu. Kontakty indywidualne z rodzicami. Rozchodzenie się dzieci. |
Informujemy, iż nie zawsze możliwe jest dokładne trzymanie się ramowego rozkładu dnia.
W wyjątkowych sytuacjach zajęcia mogą być modyfikowane lub łączone w zależności od potrzeb.
36-040 Boguchwała
Mikołaja Reja 1