RAMOWY ROZKŁAD DNIAGRUPA I
|
|
6.30-8.00 |
Schodzenie się dzieci. Zabawy indywidualne w wybranych kącikach tematycznych. Indywidualna praca z dzieckiem. Rozmowy indywidualne z dziećmi. Zabawy ruchowe. Zabawy konstrukcyjne.
|
8.00-8.30 |
Ćwiczenie poranne, gimnastyczne. Czynności samoobsługowe.
|
8.30-9.00 |
Czynności higieniczno-porządkowe; śniadanie. Wpajanie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych.
|
9.00-9.30 |
Zajęcia dydaktyczne realizowane oparte o podstawę programową realizowane zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego.
|
9.30-10.00 |
Zabawy swobodne w wybranych kącikach zainteresowań.
|
10.00-10.15 |
Czynności higieniczno-porządkowe; II śniadanie.
|
10.15-11.00 |
Zabawy na świeżym powietrzu. Spacery. Zabawy ruchowo-muzyczne w sali. Wykonywanie prac plastycznych. Zabawy dowolne w wybranych kącikach tematycznych. Zajęcia utrwalające wiadomości z zajęć. Zabawy logopedyczne; rozwijające percepcję wzrokową i słuchową.
|
11.00-11.30 |
Czynności higieniczno-porządkowe: obiad II danie.
|
11.30-13.00
|
Czynności wyciszające, relaksacyjne; odpoczynek poobiedni.
|
13.00-13.30 |
Czynności higieniczno-porządkowe: obiad – zupa. |
14.00-15.00 |
Łączenie 3 i 4 latków z grup 1 i 2. Czytanie bajki; rysunki; kolorowanki. Zabawy manualne. Ćwiczenia grafomotoryczne. Zabawy grupowe; zespołowe.
|
15.00-17.00 |
Łączenie grup I, II, III. Zabawy grupowe na dywanie. Gry i zabawy dydaktyczne, stolikowe. Praca wyrównawcza. Zabawy wg zainteresowań dzieci. Prace porządkowe. Zabawy na świeżym powietrzu. Rozwijanie zdolności. Zabawy taneczne. Zajęcia muzyczno-ruchowe. Zajęcia logorytmiczne. Zajęcia plastyczne. Literatura dziecięca. Rozchodzenie się dzieci.
|
*Plan dnia może ulec zmianie ze względu na potrzeby dzieci, pogodę itp.
RAMOWY ROZKŁAD DNIAGRUPA II
|
|
7.30-8.00 |
Schodzenie się dzieci. Zabawy indywidualne w wybranych kącikach tematycznych. Indywidualna praca z dzieckiem. Rozmowy indywidualne z dziećmi. Zabawy ruchowe. Zabawy konstrukcyjne.
|
8.00-8.30 |
Ćwiczenie poranne, gimnastyczne. Czynności samoobsługowe.
|
8.30-9.00 |
Czynności higieniczno-porządkowe; śniadanie. Wpajanie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych.
|
9.00-9.45 |
Zajęcia dydaktyczne realizowane oparte o podstawę programową realizowane zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego.
|
9.45-10.00 |
Zabawy ruchowo-muzyczne, gry sportowe kształtujące postawę dziecka.
|
10.00-10.15 |
Czynności higieniczno-porządkowe; II śniadanie.
|
10.15-11.30 |
Zabawy dowolne w wybranych kącikach tematycznych. Wykonywanie prac plastycznych. Zajęcia utrwalające wiadomości z zajęć. Zabawy logopedyczne; rozwijające percepcję wzrokową i słuchową. Zabawy na powietrzu (plac zabaw) oraz spacery- obserwacja zmian zachodzących w przyrodzie. |
11.30-12.00 |
Czynności higieniczno-porządkowe: obiad II danie.
|
12.30-12.30 |
Odpoczynek poobiedni |
12.30-13.00
|
Gry i zabawy stolikowe, kolorowanki, ćwiczenia grafomotoryczne.
|
13.00-13.30
|
Czynności higieniczno-porządkowe; zupa.
|
13.30-14.00 |
Zajęcia wyrównawcze, nadrabianie zaległości. |
14.00-15.00 |
Czytanie bajki; rysunki; kolorowanki. Zabawy manualne. Zabawy grupowe; zespołowe. Łączenie 5 i 6 latków z grup 2 i 3.
|
*Plan dnia może ulec zmianie ze względu na potrzeby dzieci, pogodę itp.
RAMOWY ROZKŁAD DNIAGRUPA III
|
|
7.30-8.00 |
Schodzenie się dzieci. Zabawy indywidualne w wybranych kącikach tematycznych. Indywidualna praca z dzieckiem. Rozmowy indywidualne z dziećmi. Zabawy ruchowe. Zabawy konstrukcyjne.
|
8.00-8.30 |
Ćwiczenie poranne, gimnastyczne. Czynności samoobsługowe.
|
8.30-9.00 |
Czynności higieniczno-porządkowe; śniadanie. Wpajanie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych.
|
9.00-10.00 |
Zajęcia dydaktyczne realizowane oparte o podstawę programową realizowane zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego.
|
10.00-10.15 |
Czynności higieniczno-porządkowe; II śniadanie.
|
10.15-11.00 |
Zabawy na świeżym powietrzu. Spacery. Zabawy ruchowo-muzyczne w sali. Wykonywanie prac plastycznych. Zabawy dowolne w wybranych kącikach tematycznych. Zajęcia utrwalające wiadomości z zajęć. Zabawy logopedyczne; rozwijające percepcję wzrokową i słuchową.
|
11.00-11.30 |
Czynności higieniczno-porządkowe: obiad II danie.
|
11.30-12.00 |
Ćwiczenia wyciszające, relaksacyjne; odpoczynek poobiedni
|
12.00-13.00
|
Ćwiczenia grafomotoryczne - ćwiczenia w pisaniu, karty pracy. |
13.00-13.30
|
Czynności higieniczno-porządkowe; zupa.
|
13.30-14.00 |
Zajęcia wyrównawcze, nadrabianie zaległości.
|
* Plan dnia może ulec zmianie ze względu na potrzeby dzieci, pogodę itp.