36-040 Boguchwała
Mikołaja Reja 1

RAMOWY ROZKŁAD DNIAGRUPA I
|
|
|
6.30-8.00 |
Schodzenie się dzieci. Zabawy indywidualne w wybranych kącikach tematycznych. Indywidualna praca z dzieckiem. Rozmowy indywidualne z dziećmi. Zabawy ruchowe. Zabawy konstrukcyjne.
|
|
8.00-8.45 |
Ćwiczenie poranne, gimnastyczne. Czynności samoobsługowe.
|
|
8.45-9.15 |
Czynności higieniczno-porządkowe; śniadanie. Wpajanie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych.
|
|
9.15-9.45 |
Zajęcia dydaktyczne realizowane oparte o podstawą programową realizowane zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego.
|
|
9.45-10.15 |
Zabawy swobodne w wybranych kącikach zainteresowań.
|
|
10.15-10.30 |
Czynności higieniczno-porządkowe; II śniadanie.
|
|
10.30-11.30 |
Zabawy na świeżym powietrzu. Spacery. Zabawy ruchowo-muzyczne w sali. Wykonywanie prac plastycznych. Zabawy dowolne w wybranych kącikach tematycznych. Zajęcia utrwalające wiadomości z zajęć. Zabawy logopedyczne; rozwijające percepcję wzrokową i słuchową.
|
|
11.30-12.00 |
Czynności higieniczno-porządkowe: obiad II danie.
|
|
12.00-14.00
|
Czynności wyciszające, relaksacyjne; odpoczynek poobiedni.
|
|
14.00-14.30 |
Czynności higieniczno-porządkowe: obiad I danie.
|
|
14.30-15.50 |
Czytanie bajki; rysunki; kolorowanki. Zabawy manualne. Ćwiczenia grafomotoryczne. Zabawy grupowe; zespołowe. Zabawy swobodne w wybranych kącikach zainteresowań.
|
|
15.50-16.16.10 |
Czynności higieniczno-porządkowe: podwieczorek
|
|
16.10-17.00 |
Gry i zabawy dydaktyczne, stolikowe. Praca wyrównawcza. Zabawy wg zainteresowań dzieci. Prace porządkowe. Rozwijanie zdolności. Zabawy taneczne. Zabawy na świeżym powietrzu. Rozchodzenie się dzieci. |
*Plan dnia może ulec zmianie ze względu na potrzeby dzieci, pogodę itp.
RAMOWY ROZKŁAD DNIAGRUPA II
|
|
|
7.30-8.00 |
Schodzenie się dzieci. Zabawy indywidualne w wybranych kącikach tematycznych. Indywidualna praca z dzieckiem. Rozmowy indywidualne z dziećmi. Zabawy ruchowe. Zabawy konstrukcyjne.
|
|
8.00-8.45 |
Ćwiczenie poranne, gimnastyczne. Czynności samoobsługowe.
|
|
8.45-9.15 |
Czynności higieniczno-porządkowe; śniadanie. Wpajanie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych.
|
|
9.15- 10.00 |
Zajęcia dydaktyczne realizowane oparte o podstawą programową realizowane zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego.
|
|
10.00-10.30 |
Zabawy dowolne w wybranych kącikach tematycznych. Wykonywanie prac plastycznych. Zajęcia utrwalające wiadomości z zajęć. Zabawy logopedyczne; rozwijające percepcję wzrokową i słuchową.
Zabawy ruchowo-muzyczne, gry sportowe kształtujące postawę dziecka. Spacery zabawy na powietrzu
|
|
10.30-10.45 |
Czynności higieniczno-porządkowe; II śniadanie.
|
|
10.45-12.00 |
Zabawy na powietrzu (plac zabaw) oraz spacery- obserwacja zmian zachodzących w przyrodzie. |
|
12.00-12.30 |
Czynności higieniczno-porządkowe: obiad II danie.
|
|
12.30-13.30
|
Czynności wyciszające, relaksacyjne; odpoczynek poobiedni.
|
|
13.30-14.00
|
Czytanie bajki; utrwalanie wiedzy
|
|
14.00-14.30 |
Czynności higieniczno-porządkowe; zupa.
|
|
14.30-15.00 |
Prace plastyczne; Gry i zabawy wspólne Rysunki; kolorowanki. Zabawy manualne Ćwiczenia grafomotoryczne. Zabawy grupowe; zespołowe.
|
|
15.00-15.50 |
Gry i zabawy dydaktyczne, stolikowe. Praca wyrównawcza. Zabawy wg zainteresowań dzieci. Prace porządkowe. Rozwijanie zdolności. Zabawy taneczne. |
* Plan dnia może ulec zmianie ze względu na potrzeby dzieci, pogodę itp.
RAMOWY ROZKŁAD DNIAGRUPA III
|
|
|
8.00-8.15 |
Schodzenie się dzieci. Zabawy indywidualne w wybranych kącikach tematycznych. I. Rozmowy indywidualne z dziećmi. Zabawy ruchowe.
|
|
8.15-8.45 |
Ćwiczenie poranne, gimnastyczne. Czynności samoobsługowe.
|
|
8.45-9.15 |
Czynności higieniczno-porządkowe; śniadanie. Wpajanie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych.
|
|
9.15-10.15 |
Zajęcia dydaktyczne realizowane oparte o podstawą programową realizowane zgodnie z wybranym programem wychowania przedszkolnego.
|
|
10.15-10.30 |
Czynności higieniczno-porządkowe; II śniadanie.
|
|
10.30-11.30 |
Zabawy na świeżym powietrzu. Spacery. Zabawy ruchowo-muzyczne w sali. Wykonywanie prac plastycznych. Zabawy dowolne w wybranych kącikach tematycznych. Zajęcia utrwalające wiadomości z zajęć. Zabawy logopedyczne; rozwijające percepcję wzrokową i słuchową.
|
|
11.30-12.00 |
Czynności higieniczno-porządkowe: obiad II danie.
|
|
12.00-12.30 |
Ćwiczenia wyciszające, relaksacyjne; odpoczynek poobiedni
|
|
12.30-13.00
|
Ćwiczenia grafomotoryczne -ćwiczenia w pisaniu, karty pracy. |
|
13.00-13.30
|
Zabawy dowolne w wybranych kącikach tematycznych.
|
|
13.30-14.00
|
Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Gry i zabawy Czytanie bajki; rysunki; kolorowanki. Zabawy manualne.
|
* Plan dnia może ulec zmianie ze względu na potrzeby dzieci, pogodę itp.

36-040 Boguchwała
Mikołaja Reja 1